Tuesday, September 27, 2011

Tiada TItLe


Kusutnya kapla memikirkan masa depan…memikirkan impian yang berjenis2..melambak-lambak smpai penuh kawasan perumahan ni…aduhhhhh…

Sunyinya hidup tanpa teman…tapi aku mahu mulakan hidup baru….tentunya aku mahu muka-muka baru…..macam dulu…( sewaktu berstatus perantau..tapi xjauh pon….Cuma dkt aloq staq..hihihi… ) jumpa jgk muka-muka baru…sx gus dapat membe yang paling best Amalina n Suzanna….miss u so much!!!! Tak lupa pada kak zurin ……



Mungkin kali ni aku mahu merantau lagi…mungkin jauh cket…xbyk cketttt ja…..Tapi bukan jmpa muka baru,tapi muka lama yang akan digilap…Ismalizawati..budak comel..miss u jugak….

Harap-harap aku dpt keja di sinu…..xsabar-sabar nak jadi perantau….selagi belom ada commitmen ngan sesapa selagi aku itu aku maw merantau……Nampak macam bahagia kannnn..nampak ja kan….. Tapi macam mana ngan kakak aku sorang ni “kak na”….aduhhh cian memikirkan kakak aku…Tapi ni dh mmg hobi aku..aku mmg suka merantaw…..mak pon sekarang dirantauan jgk…hik3…( kat umah kakak lg sorg)….Tiba2 ingat plak kt “Cik LaLa” aku nun jauh disana…..

Harap-harap kx ni aku boleh beli “kaboi”…. Hu3…..walaupon simpanan aku mgkin mgambil masa yang agk lama,yang pasti aku mesti dapatkan “kaboi”…..kalu nak comel cket panggil “lady bird”…



Buah hati or jantung hati or kekasih or pakwe atawpon kayu “balak” tak lagi penting bagi aku…..tapi kadang-kadang tepikir  jugak dkt En.pakwe toO..hu3…sungOh aku benci diri sendiri sbb still bersama ako..ntoh aku gilosbabiosadiosssariossbambosssss…


air mata bukan lagi teman setia…selagi aku mampu tersenyum sudah pasti aku masih boleh bahagia..tapi kemungkinan besar aku sakit jiwa...selagi ada matahari dan bulan selagi itu aku berjuang…jangan penah ada “aku putus asa”…itu tandanya  “kau patut mati..xlayak bernafas walaupon sesaat…………….
(tak ingin aku lupa kenangan yang tercipta berikan aku diari tulis setiap hari :p )

Entah apa-apa ja entry aku..makin ari makin x berjenih…tapi memang dari awal lagi x berjenih….xpandai menulis tapi still nak create blog…..

No comments:

Post a Comment