Wednesday, February 15, 2012

masa lapang

hidup saya memang xpenah lekang dengan gambar....
bak kata Yuna, Setiap lagu pasti ada gambar.ha3...xsure lbey kureng sude....
"dimana saya lalu disitu ada gambar....

tapi kx ni bkn gambar saya,tp gambar kenalan2 saya yg telah saya rosakkan..
jangan salahkan saya tapi....."salahkan bos saya"
sebabnya.........dia xkasi saya keja....

nak tulis byk2 saya pon xda idea.....ni la hasil2 yg telah saya rosakkan.....
tengok jgn x tengok........

ni time pagi2 aku msok keja.....

ni wife kpd membe sy mt ke yg baru nikah ths Feb...Tahniah!!!
(click gambar di ats utk puaskan hati anda)

abis aku mandremm pic membe aku..hihihi
(click gambar di ats utk puaskan hati anda)


then ni pula siri selepas lunch....
ni Syaza Farisha & Syed,membe kpd membe aku & skrg kami da jd membe...( selamat bertunang-Jan 2012 )

cuaca dok cerah elok2,aku dah rosakkan..keh3
(click gambar di ats utk puaskan hati anda)

Finally,ni gambar Tuan Tanah...hek3
Tuan Tanah..hihihi
Sekian Terima Kasih.....

No comments:

Post a Comment