Saturday, April 21, 2012

Owwhhh En.Lelaki

Tiap-tiap hari saya mesti on9 "muka buku"...setiap hari mesti ada " muka buku "....mcm nak mati klo x da muka buku....hahahaha......hari-hari saya tengok mcm-mcm comment orang update....ada yang manfaat...ada yang lawak,ada yang happy sgt-sgt, ada yang sedih, ada yang jiwang nk mampoih.....yang paling xble blah " si perempuan duk wat ayat jiwang menangih kasih pada si lelaki"
TOBAT MELUAT!!!!!!!...........

ada yang setiap 5 minute mst update status..... ( sama la mcm saya buerkkkkkkkkk ) ini namanya xda keja nk buat.......saya pula akan tulis apa-apa ja yang terlintas mengikut mood saya..lepas 10minit saya mst delete..ha3 hobby...

mood : )    vs mood :(     

hurmmmmm Cik perempuan selalunya akan happy,akan sedih, akan jiwang nk mampoih bila dah tergila2kan En.lelaki....kan3.........ada juga En.Lelaki yang senasib tapi kurenglah.....kureng sgt2 kan....

En.Lelaki pulak bila nak dapatkan Cik Perempuan bukan mainlah bersungguh....tapi bila dah dapat ada juga yang mcm hampeh...saya x cakap semua Cik Perempuan and En.Lelaki mcm tu....saya xmaw cakap berdasarkan emosi....tapi tu la  analisis sendiri bila saya baca, saya dengar, saya rasa kebanyakkan mcm ni la..hu3............cian.............

Then, bila En.Lelaki mula jauhkan diri dari Cik Perempuan, mulalah hidup Cik Perempuan jadi kelam...mcm duduk dalam gua..btl x.....Bila Cik Perempuan mampu nyalakan obor dalam gua, En.Lelaki pon kembali membantu pasang sport light dalam gua....terang tang2 la gua tu..... Bila Cik Perempuan dah boleh senyum, En.Lelaki buat endah x endah......

Bila Cik Perempuan mulai sedar,Cik Perempuan mula keluar melangkah,En Lelaki kembali lagi.....sunggoh xfaham wahai En.Lelaki

Cik Perempuan yang sangat lemah keliru...seolah-olah macam.....
" tengah naek buaian,sambil nyanyi2 ( tinggi harapanku buatmu...xku sangka ia hanya setengah jalan......jika memori kita disimpan di dlm cakera ,,kan ku mainkan smpai bila2...... )

renung2kan dan selamat beramal........!!!!!! acugialbebacugila...hahahahaha


No comments:

Post a Comment