Monday, October 8, 2012

aku tak tahu sama ada aku sedih atau tidak atas peristiwa itu...aku tahu silap aku "sorry"

Tapi kadang-kadang aku rasa aku dah betul-betul buat,tapi bila ada bunyi-bunyi cakap aku tak fokus aku sentap.sumpah aku sentap.tapi sikit ja

Aku manusia biasa tapi mungkin juga aku berbeza dari orang laen.mungkin aku ta boleh nampak kesalahan aku sendiri.kecil hati bila ditegur...Tapi aku punya gaya tersendiri..Hidden je apa yang menyakitkan hati...But Thanks a lot bcoz sedarkan aku dari terus melakukan kesilapan.

Mungkin ini adalah berpunca dari masalah yang sedang menganggu fikiran aku.tak da faham perasaan dan masalah aku.Tapi itu salah aku sebab aku ta cuba buat orang faham dan aku tahu ta de sapa berteka-teki apa yang ada di dalam hati dan fikiran aku.Kerana aku bukan orang penting dalam kehidupan mereka.

"cukuplah sekadar aku sendiri yang tahu masalah aku sendiri.cukuplah sekadar aku meluahkan disini dan mengadu pada yang Esa"

Kadang-kadang aku fikir hati aku banyak sangat terluka tapi aku ta pernah nak tunjuk.kerana "air mata aku bukan untuk tontonan ramai" mungkin juga aku jenis yang cepat terasa.


sahabat padaku tak lagi penting hubungan itu...mungkin dulu sangat bermakna. Tapi aku sering tidak dihormati dalam hubungan itu..
Jadi ta perlulah aku bebankan diri aku dengan masalah itu.



kadang-kadang berjalan sendirian itu lebih mudah daripada lebih dari itu..Tapi kadang-kadang juga kaki tiada langkah pabila sendiri..."Bosan aku dengan semua ini"....



aku senyum...aku redho....dan mungkin aku pasrah...kata-kata yang mungkin duri aku jadikan semangat untuk aku maju kedepan...Tapi bila fikir soal hati.....memang menyakitkan...
Bila ada orang perlekehkah aku memang aku rasa lemah sangat..Tapi aku ta suka nak tunjuk. Tapi "bila ada yang perasan bagus" hurmmm ta pe itu hak dia.

Terpaksalah aku pujuk hati sendiri lagi...susah...susah sangat dari pujuk hati orang......

Dalam hati aku "aku mungkin ta de kepentingan lagi untuk sesiapa"... that y aku langsung ta dihormati....ta da orang pedulikan aku pun....ta pe Allah ada dengan aku.

Aku sedih kadang-kadang semua jari menuju ke arah aku...kesalahanku..........Tapi siapa aku untuk bersuara...ta perlulah aku bertikam lidah..."rasa bercakap dengan angin"
Apa yang aku pegang jika seseorang tu da benci seseorang dia akan selalu cari kesalahan orang...Dammed!!

Ta pe lah bumi Allah ni bukan aku yang punya.apa yang ada cuma pinjaman.mungkin hari ni aku dibawah...aku terpaksa akur...mungkin rasa ditindas..."konon macam duduk negara perang"

apapon apa yang aku harapkan aku kuat semangat dan diberi kesabaran berganda-ganda...InsyaAllah...

Hopefully...amin............


No comments:

Post a Comment