Tuesday, April 16, 2013

Semua TenTang HUJAN


Baru-baru ni aku terlibat dalam kemalangan dalam cuaca yang sedang hujan..
tak aku pinta, tapi seperti aku duga,,,,
gerak hati dipagi hari ketika terbit mentari menyuluh bumi....
aku mengenakan baju kurung pagi itu....
baju itu baju yang sama aku pakai ketika aku kemalangan yang lepas....
kecundang juga aku dijalan semasa mahu pulang dari office..


Selalu ayat kita dengar, kita baca....
"i love walking in the rain,coz nobody know i was crying"
Ia benar2 berlaku hari itu.....selepas kejadian kemalangan petang itu
aku menangis xhenti2 semasa dalam perjalanan pulang..
bukan kerana luka kemalangan...tapi aku betul2 rasa tertekan 
selepas aku kemalangan....aku rasa begitu sengsara...
teresak2 aku ketika itu......sangat2 sadis :(


Di ketika itu dan disaat ini,aku sangat memerlukan seseorang
untuk meluahkan perasaan,,,untuk berkongsi rasa
berkongsi cerita suka dan duka....
aku hampir jatuh,,,,,aku cuba kuatkan hati
walaupun semangat aku xserapuh ranting,,,aku juga manusia..
aku perlukan perlindungan,,aku perlukan seseorang!!!
DONE!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment