Wednesday, June 12, 2013

tension

aku skrg ni busy yang teramat..aduhh dah sebulan lebih macam ni...
keja aku x abis2.....xsempat nak pikir apa...
ni pon aku curi-curi buka blog sebabnya aku dah nak muntah
hadap semua paper work aku....

ni la paper work yang melambak3....macam nak bakor je semua ni.. hishhhh

aku dah mintak sorang assistant tp manager aku xnak amik..
katanya company no bisness la sangat...
padahal aku buat keja macam orang gila
pagi sampai malam...xbayar over time pulak tu...
ni yang aku lagi hangit....
tiba2 ada sekor manager baru masuk...hangit betoi aku...
mulutnya dah mcm puaka....huhu...bila dia terkedek2 masok opis..
nak muntah pon ada tgok dia....semua org asik mngutuk dia...
termasuklah aku..hahahaha

banyak juga aku apply keja baru....tp dapat satu ja intiview..
tapi xda feedback....wassalam la agaknya..
terpaksa la aku hadap keja2 yang membebankan....
tolong..tolong...tolong......................

No comments:

Post a Comment