Friday, July 12, 2013

Bonus

Hari ni 2 ramadhan....hermm dah 2 hari ler kita posa....
setakat ni aku okey je posa sbbnya mmg aku sllu posa..
so dh jadi kebiasaan..cuma aku more 'mengantok'...
2 hari posa 2 hari aku lentoq sakan kt opis ni....

sempena bulan posa ni...aku dapat anak buah 3 ekoq....
cute2 belaka...tapi aku xdapat nak bela

sekarang aku cari pengasuh baru untuk adopt meow3 ni....
bukan aku xmaw bela tapi umah aku tingkap 5...
aku pulak keja pagi balik petang...
sapa nak jaga baby2 cute ni...huhu

hari tu aku iklankan dekat page "Pencinta Kucing" & "Papa Hero"
ada 1 feedback..tp orang yg nak adopt tu dok dekat penang pulak
masalahnya aku kt kl..

So setakat ni aku jaga jugak baby2 cute ni...
pening aku pikiaq...time cuti raya sapa la nak jaga bebudak ni....
tolong cekkk..

sapa2 nak baby2 ni + mom meow2 ni boleh pm aku
kt no ni 0124294014

jom tengok2 sket bebudak cute ni








No comments:

Post a Comment