Friday, October 10, 2014

Cameron Highland dekat dihati ♥

Assalamualaikum.....
Sebenarnya xda benda yang nak aku update sgt pon....
Just tetiba tgh belek2 gambar dlm pendrive terus terasa nk kongsi pasal cameron....
aku dah g cameron 4kali dah..xtahu kenapa hati ni rasa dekat sangat dengan tempat....
terasa macam nak berkampung je kat situ...
Tiap-tiap kali sampai kt cna aku mula la teringat filem yang dilakonkan oleh Raja Ema + Jamal Abdillah
tajuknya aku xpasti...hihu...
First aku samapai kt Cameron pada 2011...lepas lama xpegi..dok merindu sakan tempat tu...and tahun ni Alhamdulillah 3kali samapai cna sebab xjauh sangat dari kl..before ni aku dekat kedah.....

jom ler layan pic kat cna..hihihi..Didikebun Teh...aku xpasti dah kebun yang mana...hampir semua kebun aku dah pusing.....

April 2015 

May 2015 

August 2015 

Location yang sama tapi hari,tarikh dan masa yang berbeza 
(Lavender Garden)



Yang ni aku xpasti kat mna..org bawak aku on jer...hihihi



yang ni dekat tempat mandi manda...tapi sayang tempat ni terpencil dan xlagi terpelihara



Dan last sekali ni hasilan yang aku beli bawak balik....











wassalam..hihihi.....panjang umo sampai lagi aku kt cni....L♥ve Camer♥n Highl♥and...





No comments:

Post a Comment