Saturday, March 10, 2012

Cerita Sedih Lagi

pukoi 1.am saya sampai ja diumah....saya teros on9 muka buku....1st time kuaq lepak ngn amoi2 1 opis...best jgk ler..ler.ler....

2nd time saya pegang kayu/tongkoi/apa2 je lar namanya...kih3 lucu..tp masok jgk lobangnya....
bila dok ngn amoi lagi ketara la kehitaman saya..huhuhu


then,saya maen bowling plak...2game kalah terOk...mybe sebab ramai sangetttt..malu + buat2 slamba ja....malam ni mmg naseb x menyebelahi saya...mcm hari "longkang sedunia".....

saya enjoy sunggoh td..seronok banyak sangat tapi.........

terselit juga rasa sedih saya....amoi juai baju pon tegur saya da kuruih,,,,adoiii...fell down..going down.....SAYA XSUKA KURUIH....
huarghhhh sunggoh saya xsuka kuruih,,,,


Then saya terfikirkan sorang kawan saya yang tiba2 senyap dari semalam...risau dihati ni banyak sangat...takOt2 ada yang buRok jadi....plz pickup ur fone,reply my msg..hhuhuhuhuhuhuhuhu......

1 lg saya sedih sebab TUttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...adoi saya cuba xmaw ingat,saya cuba xmaw pikir apa2 tentang dia..tolong pi jauh2 nuuuuuuu....saya rasa sangat2 sedih,saya xmenyesal dengan apa yang terjadi sebab saya tahu ada hikmah disebaliknya.....saya tahu senyuman saya yang semanis gula akan kembali...Tapiiiiiiiiiiiiiiii xtaw bial..blablablabla.......Tapi saya xtahu mcm mna saya nak pujOk hati saya...Saya xtaw camna nk ubatkan hati saya.....Saya cuma ada diri sendiri & Allah swt.....saya cuma buleh doa....xpa la yang saya harapkan buat masa sekarang adalah "kekuatan"," ketenangan".....utk saya hadapi semua ni....harap2 xsusah mna semua ni....

tolong...saya nak balik senyuman saya..ohhh kasihan saya kan!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment