Saturday, June 30, 2012

Bola Time..

tajuk entry macam aku teruja shangatttt la dengan bola.....
cerita ni da basi...hahhh aku lambat update sebab aku sibuk sesangat..sangat..
betoi ka aku sibuk @ aku selalu buat2 sibuk....ekekeke....

lepas ja aku tgok wayang ngn membe aku (cik Isma)...
"layan citew Madagaska tue" syiokkk gilew kowttttt....

rehat2 lepak kt umah si isma.....pkoi 2.30 cmtue g amek membe dia kt umah...
bermula kisah tgok bola kat Dataran.......
aku mcm suka shangattt tgok bola...padahal x teruja pon..........

pewot aku pn sakit mlm tu........muka xbpe nk elok..
tp still nak pegi jugekkkkk..."aku puloN"......
kalau tengok bola LIVE..aku lah manusia yang paling teruja,,,kalo setakat tgok dekat skrin apa kelasssssssssssssss...x awesome!!! kikiki....

ni hahh si isma nak sgt amek gambo....tp aku yang malu ni..buat2 xmalu la dkt membe isma...
gambo x banyak sbb aku malu....

dah ready nak p Dataran

buroknyee muka aku...ni la cik isma kitew nge kwn dia aimi


cute..kn amek gambo dlm gelap je law..nk cover line



1 comment: