Thursday, June 14, 2012

sesudah solat Isyak aku terasa nak berkarang-karangan kat halaman aku ni.....
1 bnda yang aku xpuas hati aku xsempat nak siapkan blog ni..da mcm apa lg..euwww x chantek.....
sekarang aku sangat sibuk...idea pn kering nak make-over halaman aku ni........

1 benda aku rasa aku nak kongsi,patut kongsi dengan semua.....if kalo kamO,kamO smua bace.....

solat aku td mcm xbpa khusyuk je...........
aku terpikirkan manusia-manusia yang wat aku "sakit hati banyak sangat", yang selalu buat aku sentap abis la.............

semalam aku rasa panas hati sangat..tapi.............

time aku solat Isyak td aku terpikir lebih baek aku memaafkan sekalian yg sedia maklum :

*si JEJAKA itu.....
*si LONGKANG
*si HIPOKRITssssssszzzzz

aku rasa xguna aku nak simpan dendam utk kalian......aku rasa ada yang xkena slgi aku berdendam dengan kalian........
sedia maklum aku juga ada wat silap dengan kalian.............

aku maafkan kamu,,,,begitu juga aku mengharapkan kemaafan dari KALIAN.........

mungkin aku juga penah "menyesal mengenali kamO semua"....
Tapi.....dengan ujian yang melanda....banyak mengajar diri aku tentang kehidupan....
mungkin kali ni aku lebih berhati-hati dalam mencari "TEMAN".....tapi xbermakna aku simpan dendam yang lama.....cuma kadang-kadang pengalaman tu boleh buat kita lebih matang......

No comments:

Post a Comment