Tuesday, August 7, 2012

si burung hantu............


❤ sudah mula ☁
rasa macam nak ☔

............................saya tunggu dia..dia muncul....dia buat saya senyum....tapi sekejap saja.....
.....................................owhh mata saya mula berkaca....dalam xsedar titisan mula membasahi pipi....
........owhhh saya mula pejam mata.....pekakkan telinga dengan dunia...saya iringi dengan dendangan irama.......lalu hati mula ke langit...otak ke laut.................owh saya senyum sorang2.............
...itu memang perkara yang boleh saya jangka.........hati saya sudah penuh dengan ❤❤❤
..........saya pandai pujok hati saya.................
....................................jangan kata apa-apa..inilah hidup saya...........................
..........................................................................
....................................
ku pejam kan mata tapi bukan lena...
saat mata terpejam...
bibir terukir senyuman...
dendangan irama mula mewarnai malam si gadis.....
Hati mula ber  ✿✿✿........
Diri terasa terbang ke langit.........
menggapai awan......... disapa bulan dan bintang yang berseri2 tika malam......
hati mula berseloka drama diiringan dendangan indah  sang rembulan.....
alunan yang indah bagaikan petikan gitar,,,,,,,,
membawa si gadis ke alam yang indah....yang pasti ada si gadis DaN angan-angan.......
membawa  si gadis ke alam yang penuh senyuman.........
Tiada lagi titisan titisan air mata......yang ada cuma senyuman yang cukup bahagia....cukup sekadar buat si gadis tersenyum bahagia dikala malam tiba..........
mimpi ini mimpi indah.....mimpi ini mimpi si gadis....mimpi ini milik si gadis......
....................





No comments:

Post a Comment