Monday, July 30, 2012

apabila melihat manusia........

PeREmPuan....
kita adalah ciptaan istimewa......
Jom la kita perlihara apa yang patut.....
saya......sudah semestinya bukan insan sempurna...
sama seperti anda juga........
xtaw lah kalau ada yg rasa "i am perfect"....

aduh...mata ni ada rasa sakit jgk bila tgok...
ada rasa malu..
ada juga rasa terkilan.......

kamu dan kamu kaum hawa...Dan juga aku.......
malu lah..malu sikit...xsalah kowt rasanya..........

if kamu belum berpunya pon jagalah diri kamu......
saya tegur anda...saya juga ingatkan diri saya.......

bukannya orang lain........
kawan2 saya juga..........

jangan la kamu peluk suka hati kamu je.....
bila saya pandang,saya lihat,saya skodeng......
banyaknyerrr pic kamu berpeluk dgn laki itu..
laki ini...haishhhhhhhhh saya rasa malu.....
and i hope i xbuat mcm tue.......sedih pon ada sebab kamu perempuan.....
takkan semua orang boleh rasa apa yang kamu ada.......

register je nama jadi "friend"..kamu dah bagi lesen kamu boleh pelok dia....
bukan niat nak mengata.........tapi tolonglah..kita kaum hawa..malunya....

kalau kita open minded pon xkan semua nak open....
Ya Allah mulut saya agak jahat tapi tu la hakikat.........
if ur bf,blh la accept jgk walaupon dlm agama kita xblh.....
tapi klo da semua kamu mcm tu...pening kepala.....


No comments:

Post a Comment