Sunday, July 1, 2012

kejam x si gadis

si gadis tito nyenyak gila smlm.....
"xtaw la hati aku ni da ckup happy shangattt kew.......
tentulah TIDAK....."

pAgI2 MORNING  si gadis dikejutkan dengan bunyik Enpon....
beruntung sangat la si gadis angkat fon pagi td.......
kira2 dalam pukoi 5.30 mcm tue si gadis dapat calling dari En.Lelaki....

Gila xgila ajak jumpa time2 cmtue.....si gadis rasa dia da sengetttt tahap xboleh dikawal..
si gadis pon putuih cinta jugekkkk...si gadis pon kna tinggai dgn En.Laki2...Tapi xda la sampai
jadi mcm tue,,,,TAKAT NANGEH BAWAH BANTAI JEW

kejam x  tolak mentah2....rasa2 tak la bagi si gadis..tapi kdg2 rasa kejam jugekkk.....
hampa rasa mcm mna?????

En.Lelaki : awk buleh x jumpa saya skrg....saya nak jmpa awk sampai tengahari pon xpe...

Si gadis    : ermmmmmmmmmmm
                   (memang tak la...dalam hati bisik lagi.....xmaw3)

En.Lelaki  : saya janji x buat lagi mcm haritue..saya terima...kita kawan..dan xkan minta couple...
                    saya tunggu sampai awk terima saya seikhlas hati.

Si gadis     :  (sentap seminit dua....) sorry memang xboleh nak jumpa....

En.Lelaki  : saya janji saya xkan wat hal lagi...plzz

Si gadis     : sorry memang xboleh..saya xpercaya awk xkan wat hal..saya da serik sebab aritue.....
                    (dalam hati rasa simpati..tapi seyes aku fobia)

En.Lelaki  : saya janji saya xkan paksa awk terima saya..saya janji xwat hal.saya nak blk kg ptg 
                    nt..saya nak jumpa awk sekejap pon xpe...

Si gadis     : sorry la x boleh,,,
                    (dalam hati sumpah aku takot tp cian pulak)

En.Lelaki   : xpa la..

Nak taw apa jadi "Hari Itu"... En Lelaki mengamuk sampai baling makanan dekat dinding kt sebuah shopping mall....lps tue marah si gadis depan2 org ramai..sambil tarik tangan si gadis ajak balik....mujurlah si gadis penakot n sabar..si gadis pujok2 en.lelaki...lps kejadian tu memang xla nak jumpa or contact En.lelaki.....actually pasai tiket wayang ja..boleh mengamuk sampai mcm tue...
si gadis tegur sebab beli tiket wayang sampai 2 movie....sebab tue je dia mengamuk.....MEMANG TAK LA jwbnyewwww.....

Bila bangun je dari tito selepas kejadian si gadis rasa mcm mimpi...bila tengok Enpon tertera no En.Lelaki yang call sebelum subuh tadi..memang itu REALITY la jwbnyew........


No comments:

Post a Comment