Monday, June 9, 2014

Bingung berdouble-double....

Assalamualaikum...dh lama agaknya xmenconteng-conteng buku ilusi...buku mimpi...buku hati...jiwang xhabis2..sebabnya hati tgh sedih....keja pn smuanya jd bosan....position mcm biasa jadi "PENUNGGU" yang sia-sia

.....sepanjang hidup single mingle....Tahun lps brkenalan dgn seorang putra....November 2013...tarikh yg xberapa keramat tu....He so nice...sgt baik orgnya...I THINK I LIKE HIM.. cuma aku ni rasa mcm terpaksa...xtaw lar knp.................dibawanya aku ke mana saja....Jumpa maknya lar..jumpa kwn2nya lar...jumpa kakak n adiknya....jumpa saudara maranya lar.....sunggoh rasa malu...pada aku selagi belum ada sebarang ikatan xperlulah semua ini....tapi serius rasa "TERPAKSA"...bukan aku seorang yg sombong...tapi kalo tahu dik mak aku...confirm ler "totetetottetttttt"...mcm gedik pn ada rasanya.....tapi skrg he was "MERAJUK"...2 weeks ago i'm still waiting for him....ponatnya....but i'm just pray & tawakal...


waiting for "Khalis Mokhtar"..... :(

LEARN FROM YESTERDAY...LIVE FOR TODAY...HOPE FOR TOMORROW...

No comments:

Post a Comment