Thursday, June 19, 2014

keliru...

aku keliru...adakah pilihan aku betul....
aku pilih sahabat untuk melengkapkan hidup aku..
aku pilih dia untuk jadi peneman hidup aku...


betulkah apa yang aku buat...
semuanya masih dalam perancangan...
InsyaAllah jika diizinkan Allah tahun depan kami diijab qabulkan...

Penah wujud perasaan suka...
tapi aku tak pasti itu cinta..
waktu dulu masing2 sibuk dengan pasangan masing2...
Tapi kisah suka duka kami ttp sempat kami kongsikan...
mungkin inilah dinamakan ikatan "persahabatan"..

masing-masing gagal dalam percintaan...
keputusan kami buat ni,aku xpasti betul ke tidak..

Allah gerakkan hati kami ber-2 untuk lebih serius..
Allah hadirkan perasaan itu...adakah aku cinta dia...
aku xpasti...


aku masih menunggu si dia...insan yang penah aku miliki dulu..
Tapi mungkin dia sedang bahagia...
mungkin aku cuma tempat persinggahan...
tapi aku banyak salah dalam hubungan itu...
maafkan aku..aku xmampu padamkan kisah silam aku...



Tapi...hati aku hancur..sekelip mata dia xada depan mata..
Ya Allah kuatkan hati ini...
Aku mampu tersenyum...
Aku mampu gelak...
Tapi semua itu "TIPU"


No comments:

Post a Comment