Wednesday, February 23, 2011

BiLa aku Sdh TidoQ song by MenDung KelabOoo

* bila aku sudah tidoq...( 6 harkat)
simpan semua hasratmu
jangan sembang dengan aku...

mungkin ini sementara....
bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku....

pagi itu dan seperti biasa..
tidoq yang lena memang susah jaga
Terjerit mak aku sampai tak terdaya
bukalah tingkapku curahkan cahaya

siapa yang sangka...
bila tiba aku tidoq senyenyaknya
takkan terduga.....
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya.....( 6 harkat )

* CORUS

gelak tawa,sampai dok ternganga....
kenangan kita masa aku jaga..
alangkah sepinya jika...aku tidoq selamanya.......

* CORUS

Bila aku sudah tidoqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq ( 10 harkat )....

....................................The EnD.............................

No comments:

Post a Comment