Saturday, January 29, 2011

TER!MA KAS!H



...Pada tanggal 07.01.2011 pada hari jumaat mlm...jam kira-kira pukul 9.45mlm cm2 la adalah hari yang paling bersejarah wat aku...Bukan kenangan manis,tapi wat masa ni, ni la kenangan yang perit tapi bukan pahit wat aku......

Tahun Baru, 2011....aku dapat "hadiah" ujian" dugaan"......
aku redho dan terima..dah memang ketentuanNya ( ALLAH SWT )

aku mengalami kemalangan yang agk ngeri wat diri aku...
kecederaanku : belubang di bahagian kaki sehingga menampakkan urat,bibir aku koyak cna cni,dagu aku belubang dan luka,gg aku huhu..patah...aduisshhhhhhhh.....

aku xdapat berjalan hampir 3 mggu..Alhamdulillah 2,3 hari ni aku dh mula berjalan ckit2....amin....

TERIMA KASIH wat keluargaku tercinta kerana byk memberi bantuan,sokongan dan nasihat....terharoo aku
 
TERIMA KASIH wat ibundaku yang sudi menjagaku setiap hari...menyiapkan makanan khas untuk anaknda

TERIMA KASIH wat kakak2 aku yang membantu aku...tambah2 plak dr segi kewangan...klo x xcdntt pn aku mmg sgt memerlukan pn sumber ni dr depa...Segala kos rawatan aku,makanan aku,pakaian aku ditaja 

TERIMA KASIH wat makcik aku yang selalu teman aku brjumpa pakar n tiap2 mlm massage aku.

TERIMA KASIH wat abang sepupu aku yang sudi jd driver aku hari2 utk ke klinik cuci luka n bwk aku jumpa pakar kt hospital...

TERIMA KASIH wat saudara mara n membe2 aku yg sudi datang melawat aku....lupa plak pada mak ndak aku yg bawa ikan haruan utk aku...ni la pertama kx aku mkn ikan haruan....huuu sdap juga...

TERIMA KASIH atas segala-galanya......

No comments:

Post a Comment