Wednesday, July 20, 2011

acu cakap cina...aiyakkkkk

hurmm time free kt opis ni acu selalu wat keja yang x berfaedah ja.....asyik ngacaw,ngusik member kt opis ni.....
tapi kali ni mungkin ada ckett faedahnya,,,,kuikui,,,,,hehe...

sedang,sambil-sambil mengacaw n mengusik amoi-amoi kat opis ni,,,,dengan banyak plakk recycle paper kt opis ni,dijadikan buku scrap...he3 tingat pulak zaman skolah rendah dulu....( wat buku scrap ).... aku ni pencinta alam..he3... ( pasan terOk )

Nak dipendekkan cerita dengan entry aku yang pendek ni,aku  blajar bahasa Mandarin ngn amoi-amoi kat opis ni...ngekkkkkk.....

susah betul la nak sebut perkataan diorang...lidah aku daa keras...hu3....sebutan memang lembut betoi.....huuu ni baru mandarin belom lagi Korea...aiyakkkkk.....



ni la perkataan yang aku blajaq  " ni hao maa " he3 mknanya apa khabar? Then " ni chek bao le ma " mknanya sudah makan ke ? ada juga perkataan yang aku belajar tok kutu bos aku..ekekeke....bunyi cmni  " law ren chia du zhe tong" maknanya orang tua pewot buncit..ha3....

kalu aku nak karang apa yang aku belajar panjang berjela la entry aku...ngekkkkk.....apapon mang best la.....he3

No comments:

Post a Comment