Thursday, July 21, 2011

eowwww terOk

baru-baru ni aku ja amek lesen kereta dan sekarang ni tengah belajar untuk cukupkan 91/2 jam.....dah la sekarang harga nak ambil lesen kereta mahai.....pikir-pikir balik ruginya dulu x ambil awai2...hu3.....

tapi yang tue x penting,yang pasti aku sedang menjalani latihan memandu...werkkkk :p
( amek lesen keta pon nk hebOh-hebOh :p )


saja la aku nak wat luahan cket..uhuhuhuuuuuuuu...geramnya aku bayar yuran mahai2 tapi dapat kereta cam hampehh..eowwwww!!!!! burOk gila keta...macam nak roboh ja... stering pon dah crack...arghhhh sakit tangan aku......huaaaaa.....nasib2!!!!!! air con pon cam hampeh weiiiii...rsa mcm x berbaloi ja apa yang aku bayar,,,,,
keta tue lebih kurang camni la..huk3


cikgu yang ajar aku plak tue aduhhh geramnya aku...cam nak potong ja tangan dia,,,,eooowww miang seyhhh!!!!!
citer cmni,aku xpandai pkai class sbb besa belajar bwk keta auto....aduhhh geram btoi,,bila time tekan class dia letak tangan dia atas peha kiri aku, time tekan minyak dia letak tangan dia kat peha kanan aku...eeee geram btoi laaa.....tapi aku still diam lagi.....aduhhhh nasib baik aku pkai jeans klu pkai sluaq kain kapas ka,pkai daun kew abislah aku.....tapi aku bercadang nak pkai suaq besi...agak2 ada juai kt pasaran x?

huaaaaa...aku riso jugak takut x lepas..kwn2 doakan aku lulus erkk ogos nanti......

4 comments:

  1. oo nga amik jugak ye..
    kocix baru je test moto tadi.kereta ari isnin aritu.
    nasib baik lulus..

    gudluck tawww.
    saboorrr je la ngan kerenah cikgu tu.kocix pn mcm tu jgk kena pegang2.adessss...tp tu mmg care dowg ajo.

    ReplyDelete
  2. xla..cikgu len xnh wat cmtu pon...huhhhh dasar miang tue

    ReplyDelete
  3. Ada halHalo! Anda mempunyai website yang menarik. Hal ini bagus untuk dikunjungi di sini.

    ReplyDelete