Saturday, September 15, 2012

GeLi Hati

Dalam tengah Bosan terok malam ni + susah Hati
sebab belum dapat ganti Housemate baru...
Ada seorang insan buat saya geli hati....

mungkin inilah Dunia mulut kata benci
Tapi still nak tahu hal orang jugak...
hek2 sama lah dengan saya..

Hati saya mula bergoyang...sebab saya sengeh dan cuma Gelak dalam hati..
Ngeeeeeeeeeee.....

Banyak pulak celoteh saya.....
hihi....

pssst3 ada cerita,,,,Tadi...baru tadi je jenguk Muka Buku Saya.........
saya jadi lawak.........
Nak tahu setiap hari saya tengok muka buku seseorang...........
kamu nak tahu kenapa..sebab dia musuh ketat saya...
nak tahu kenapa musuh?
................................
..........................................
......................
xpayah la amik tahu....
huhulalalahuhulalala....
gelak kejap......kahkahkahakhak

macam saya cakap tadi,,,mulut kata benci..tp still nak amik tahu hal orang......
Gerak hati saya betul,dia selalu tengok profile saya...
Actually dah 2kx dia block saya dari fb walaupun kami xpenah friend dalam muka buku...
al maklumlah dia musuh ketat saya...........

ni lah bukti dia minat saya..hahahaha..ni la dia punya kenyataan benci kat saya.....saya MeMPrint Screen kan.....
click gambar utk lebih jelas pandangan anda




gelak kejap............
hahahahahahaha....

"BenCi Tapi BusyBoDy" BB ke Baxx.....harharhar

nak type pon lambat...jahat pulak saya malam2 ni....
bukannya apa..dah 2kx dia block saya....block kejap then bukak balik...block lagi...buka balikkkk
x namanya pelik.....

satu hari saya tulis macam2 dekat saya punye info....
sebab saya tahu dia mesti nak amik tahu..........

sekali selepas tu saya kena block balik.......
Tadi tangan2 ni type nama dia,
dengan ucapan terima kasih...
dia unblock saya......

kahkahakahakahakah
saya gelak lagi......

No comments:

Post a Comment