Friday, September 7, 2012

LuaHaN

xtaw la mcm mna nk mulakan mukadimah.....yang pasti dah lama xjenguk blog nehhh....
saya rasa saya sibuk,,,,Dan buat-buat sibuk...Itu adalah trick nk hidop.....Propa3....lalala

Alhamdulillah saya kembali senyum.....( sedikit jiwang disitu)

Tapi hati saya sedikit terkilan.....
kenapa segelintir org sekeliling layan saya mcm gini....
(situasi tempat keja).....sedikit terluka
saya xtaw la apa yang saya buat xpenah "oKey" dimata mereka itu...
Hah kadang2 saya jadi BenganG......
Nak mention sekettttt....

"saya manusia,xsemuanya sempurna,kesalahan itu adalah biasa"
"awk manusia juga...adakah awk sempurna semuanya"

owhhh saya mmg terasa.....
Orang nampak saya senyummm....orang nampak saya ketawa....
Tapi..........Hati Saya ???

Kadang2 saya kecewa..Dia TUtttttt, (xperlu mention)
kdg2 ckp tu mcm da respect saya langsung........org lain xpa,tp kalau dia....mmg menitik ayor mata....
cpt2 lari ke jamban...........Saya Sedih & Terkilan...........

Saya Tahu ada yang xsuka saya....Tapi inilah "DIRI SAYA"....saya xpandai nak jadi orang lain utk puaskan hati kamu dan kamu...ohhh maafkanlah saya....kalau bab ini saya xpandai nak propa......

Hari ini saya sangat happy...you know y ??? sbb saya kena tuka tempat.....dr belakang ke depan..dari depan ke belakang.............
macam bola kan org buat saya......(kat situ ada perasaan terasa)
rasa mcm xdihargai langsung........
BUt saya happy ditukar ke belakang..actually saya xselesa duduk didepan.....

waktu diberitahu saya perlu berpindah ke belakang saya sengehhhh sampai telinga...( tipu jew  x sengeh smpai cmtu....)
perasaan saya waktu tu ..."macam duduk tengah padang main layang2".......bebas mcm burung........xperlulah saya control gerak geri dsbbkan mereka2 yg mungkin xsuka saya.....

Apapun saya kadang2 merajuk dan cepat2 nk tukar tempat keja baru.....(tp takot family marah lagi sbb asik tuko tempat keja)
sebab hati saya lembut macam baldu..nipis macam daun.....saya sebenarnya cepat tersentuh...
Tapi saya selalu HIdden perasaan tu...u know y ??? bcoz i'm like a "Badot".......

Saya biarkan kamu menonton gelak tawa saya...Hati saya sedih x apa......
Tapi "Badot pun ada perasaan.." "Badot juga manusia biasa"

Tapi saya xcakap mereka itu kejam sangat dengan saya....boleh dikatakan cuma "sometimes or part time" je kottttttt..........

Apapun saya xlupa utk bersyukur,,,,,,,saya seronok berada disitu...punya kawan2 yg best..Peace!!!!
Cuma sometimes saya terasa......saya xtawlah salah siapa..mereka atau saya yang cepat terasa....




No comments:

Post a Comment