Monday, September 17, 2012

Pujuk Hati...

semakin lama kita hidup, semakin bertambah umur kita, semakin banyak ujian melanda kita....
Ya Allah,Kadang-kadang penat aku menanggungnya........
(orang kata xbaek merungut) huhuhlalahuhulalal...

tapi kan kadang-kadang muka aku memang muka masalah kowt.
lepas satu,satu jadi...macem-macem haihhhhhhh
(xbaek mengeluh)
Xtahu nak buat mcm mna lagi...
nak aku luahkan...mcm xde je yg sesuai...
balik2 nanti aku jugak yang kena balik...

ermmm..erm..ermm.ermmmm....
apa buley kata.......xda kata la
huhulalahuhuhlalalal

pejam mata tito neno......

nak sejukkan hati......
kesian kat hati yang penat melayan karenah manusia2 XXXXXXXXXX
melayan diri aku ni..........
pandai2 lah aku pujuk hati........

aku dah memang jadi habbit dekat fb share ayat2 power.....
bukan nak menunjuk2...bukan utk siapa2...
Tapi utk hati yang makin rapuh......

jom3 jenguk ayat apa yang aku share...............

bila aku banyak sgt masalah ni la penawar duka

bila aku menangis,aku malu dgn diri sendiri

yang ni bila aku rasa menyesal aku tolak seseorang yang mungkin buat aku happy satu hari nanti

ni pon sama la....rasa bersalah dengan kenangan silam

cara aku membersihkan hati dan mengingati diri sendiri
oleh kerana selalu sangat dipergunakan kononnya "kawan"

xda gunanya lagi..nasi dah jadi bubur,,,,tapi utk next..next person mybe i use that words

dah memang selalu aku buat


No comments:

Post a Comment