Wednesday, September 19, 2012

sepetang...

sepetang yang agak sejuk.....
perasaan seperti berada di oversea.....
seperti dikerumuni dan dipenuhi salji sepanjang perjalanan......

Dalam keadaan bosan....ada sedikit dan banyak perasaan seronok....
HUHULALAHUHULALAHUHULALA....!!!!!

saya staff di sebuah syarikat valuers
yang bergelar sebagai entah apa2 jawatan....
semua keje kena buat......sekarang bersenang-senang
bersejuk-sejuk di belakang sambil minum secawan nescafe......

Oleh yang demikian,hari ini saya tidak mendapat sebarang kerja...
Justtt kena tolong packing Kuih MooN....
Bersenang-senang sambil menunjukkan bakat seni yang sebesar zarah...........

Untuk memenuhi masa yang terluang....
menantikan saat-saat manis berdetiknya jam 5.45 pm...
Jadi terbentuklah lukisan-lukisan jahil....

tolonk...tolonk...tolonk.....
tolonk jangan salahkan saya.........

ni la ragam yang sedang berlaku di opis!!!

aku pun xfaham apa yang terlintas di urat2 otak aku



ala-ala DUCK face gitew!!!!

Sekian.....................................................................................................................................................

No comments:

Post a Comment