Tuesday, July 19, 2011

entahlaaaaa

Tak tahu apa lagi mahu ku fikirkan….apa yang terjadi aku sendiri pon tak tahu..hurmmm..berat sungguh bebanan yang terpaksa dipikul….hatiku sudah penat memikirkan semuanya….rasa nak ku lari sejauh-jauhnya…jauh dari semua tapi ke mna dan bila?????

Aku sudah begitu sengsara dengan apa yang berlaku…..aku begitu terluka…perit terasa..tapi apakan daya aku…..tiada yang memahami tapi aku tak minta untuk difahami…susah betul hidup aku…..tapi aku berpegang pada kata-kata itu… “ Allah takkan menguji lebih dari kemampuan hambanya”……

Tapi aku sudah sangat letih…bila ianya kan berakhir….hubungan yang retak kubiarkan begitu sahaja tanpa berusaha untuk menjernihkan apa yang keruh…mungkin aku terlalu penat memikirkannya….orang takkan faham kerna aku yang mengalami dan merasainya….meskipon aku menceritakannya pada sesiapa,namun mereka takkan boleh merubah apa-apa….aku Cuma menanti apa kan terjadi seterusnya….ku biarkan ia begitu sahaja….memang merugikan….entahlah aku tak pasti keputusan tindakan yang telah ku buat…..

Aduhhh siksanya….lemah longlai sudah badanku…..rasa seperti mahu lelapkan mata…..penat fikiranku memikirkan semuanya….cinta + kerja  + duit + kebahgiaan…..wahhhh penat..penat..penatttt…..
Orang macam aku xlayak untuk bahagia????... badanku menjadi lesu…..lemah terasa yang amat…..hurmmmm aku dah give up…..i’m loose…….i’m so sad…. ^-^

2 comments:

  1. jgn cepat mengaLah k...
    hehehe...
    sje sbOk2 kt bLog ni...^-^

    ReplyDelete
  2. besa la..hu3....time sdey2 cm r jdinya

    ReplyDelete