Monday, January 16, 2012

I know,,,i'm strong like "BADANG" ٩(͡๏̯͡๏)۶

eppsss...kenapa aku rindu dia haaa....huhuhuhu...
hey3 aku xpercaya badan dia,suara dia,apa-apa tentang dia memenuhi ruang hati aku lagi....

huhuhuhuhuhu
tolong-tolong " tolong terajang aku sampai aku bangun dari mimpi itu "....eorkkkkk terpeleokkk sampai corok katil..
bangunlah aku bangun...umo aku pon da 25 tahun..aku dah cukup tua...jangan jadi macam budak2 berbaju puteh & berkain biru muda....

tumpukan pada fokus utama aku...hip3...

❤  kerja-kerja-kerja-kerja...
❤  duit-duit-duitttttttttttttttt
❤  kumpui harta sebanyak mungkin....
❤  cari calon baru..hikhikhikhik
❤  nak lupa dia....nak tauk dia jauh-jauh nuuuu..piiiiii larrrrr jauh2 nuuu

scmua ni salah dia sebab selalu call aku hari-hari..aku pon sakan melayan..damnnnnnnnnnnnn....

Epppssss aku tahu aku boleh lawan semua perasaan "bongok" tuu..aku boleh. Malaysia pon boleh....
yang pasti aku dah senarai itam dah depa ni :
✄  si muka xtaw malu
✄  si muka tembok
✄  si muka xsedar diri
✄  si penting diri sendiri
✄  si sanggup bahagia ats derita orang lain
✄  si kawan makan kawan
✄  si pompuan xfhm perasaan pompuan..
❞ si curang ❝

Then semalam aku kua sehari suntuk...balik malam pulak aku lepak depan tv..aku try tok x ingat dia...
& aku berjaya...aku cuba untuk mlm ni & mlm-mlm seterusnya......"Majulah Sukan untuk Negara"...hip3!!!!!

No comments:

Post a Comment