Tuesday, January 31, 2012

LUAHAN SI GADIS ( Maaf,,,,,kerana aku KEJAM )

" Kosong,Sepi,Sunyi...Buntu, Bosan dan Bosan....."
ini saja yg dapat si gadis gambarkan isi kandungan di buku hatinya....
lagu-lagu menemani hari-hari si gadis....xperlu apa lagi untuk diri ini...
si gadis x lagi termenung...cuma melabuhkan badannya di atas tilam yang hempuk...membalikkan badannya...
menyorokkan muka di celahan bantal....telinganya xpernah penat,xpernah jemu,xpernah merungut, xpernah mengeluh...lagu-lagu itu,lirik-lirik itu,nada-nada itu sentiasa menemani si gadis ☊.... sungguh tenang jika hidup semudah ini.....

si gadis belajar, si gadis mengajar untuk menjadi :
✽hati lebih keras
✽hati menjadi kuat
✽hati menjadi tabah
✽kadang-kadang hati jadi "dendam"
    ............dan....kadang-kadang hati menjadi kejam.......


hati si gadis mula berkata-kata.........
❝maaf seribu kali maaf kerana aku " KEJAM " dengan kamo,tapi itu bukan maksudku ❞
mungkin ini adalah jalan terbaek buat kita berdua.... sememangnya kamu xpernah berubah,x berusaha untuk berubah dan...................
❛TAKKAN BERUBAH.❜......mungkin.......................kamu
" Tidak mencintai diri aku seperti aku mencintai kamu........"

B.I.A.R..............
" Biar aku TINGGALKAN, biar aku.LUPAKAN.dan....... biar ia LENYAP begitu sahaja "

✄ jangan pernah kau muncul lagi...
✄ jangan pernah kau mencari aku lagi...
✄ jangan tinggalkan sisa-sisa itu......( tolong buang...jgn abadikan kisah kau dan aku )

Biar......biar di akhiri dengah " N.O.K.T.A.H...xda lagi koma "   (◕‿-)

No comments:

Post a Comment