Monday, January 2, 2012

❛❛ohhh 2012❜❜

kelip-kelip dah ❣ ❣ ❣ 2012..sungguh saya takut banyak sangat..huhuhu...(─‿‿─)
umor pon dah meningkat...saya belum dapat kumpul apa-apa lagi....rasa ruginya 2tahun saya dah keja saya belum dapat kumpul apa-apa melainkan  ❛❛EGO❜❜  saya yang cumil tu...

orang ramai di pelusuk dunia sibuk-sibuk wish azam macam-macam.....
saya pon ada azam sendiri..saya tak maw wish bukan-bukan...xmau hope lebey-lebey.....
& saya  xmaw terbang tinggi sangat..saya takot saya jatuh...❛❛ ParaH❜❜ nanti..huarghh (╥_╥)

List azam saya tahun nie : berikutnya adalah seperti di bawah : ehem..ehemm..ehemmm (●*∩_∩*●)

✿ saya nak kerja rajin-rajin...
     ( tp saya belum dapat kerja baru..huhuhu )
✿ saya nak simpan duit mulai gaji saya FEB 2012...nak beli  Husband Cumil Idaman saya....
     "da siap angan-angan nak bawak mak & kakak g jln-jln ngn HUSBAND tue,,,,hope banyak,hope yg   
     terlampau nie..saya mesti kerja keras ckettt"   *.:。✿*゚゚・✿.。.*.:。✿*゚゚・✿.。.
✿saya cuma nak hidup dengan happy....( semua orang nak mcm nie kan... ✖‿✖ )

dengan ini Beta mengisytiharkan Beta nak tutup buku burok Beta....(⊙▂⊙)
☹ Buku yang Beta tatang selama ni...
☹ Buku yang Beta jaga dengan baek sangat-sangat..kira paling terBaek..
☹ Buku yang Beta kilat-kilat sampai "MERELIT"...
☹ Buku yang agak sudah "veteran"..dah hampir 6 tahun....( agak sedih banyak sangat bila mengenangkan isi 
   kandungannya...huhuhu Biarlah.....

PERGI JAUH-JAUH NUUUUUU.....deRAIH mcm keta api    ╼╾┻╾╨┻◚━┴╼╾╾╴

Saya nak beli buku baru...buku 2012....

Nak hias chantek-chantek..
Nak update kisah-kisah hepi deraih-deraih..laju-laju dan selaju mungkin...

itu saja dari saya kali ini... ❛❛ SEKIAN ❜❜

No comments:

Post a Comment