Monday, March 21, 2011

SoaLaN Ngeri

pejam celik,pejam celik,pejam lagi,celik lagi,
sedaq x sedaq angka umur dah ber +++....
alamak!!!!!! isyyhhhhhhhhhhhhhhh...
menghintung hari..hahaha...benci3 ngan soalan ngeri itu...


tengah ary tadi waktu aku g lunch ngan kengkawan
tempat reja,dok la menjamu pewot ni...
diisinya pewot ngan nasi putih+ayam goreng+sayur bayam goreng+sambal belacan...
aummmm sedappp...ni la menu tiap2 ary....hehehe...

sambil dok ngap,sambil dok sembang x benti-benti..sekali ngap sekali cakap...
banyak sangat topic....pasal keja...( tensen3 nya aku )
nak dipendekkan cerita supaya xdak "read more" ( bukannya apa dok baca blog byk yg xsuka ada read more,aku pon xsuka sbb malas nak bca cita panjang2...= p )
so tengah sedap2 aku ngap nasi + ayam nehh,seronok2 dok sembang,soalan ngeri yang dilontarkan oleh kawan aku bunyi macam ni....

"Bila nak kawin??? kalu xda sesapa leh kak rekemen...nak???"
( sebenarnya soalan neh dah selalu sangat diajukan padaku...semak3 )
- terus jadi kenyang...arghhhh
- rasa nak muntah dengaq soalan cam tuhh...
-rasa cam nak sepak pon ada..naseb bek berbaju kurung..hahaha
so aku jawab " xsampai seru lagi"....
 ni la jadi owang dewasa...
24 tahun agak tua kew kalu x kawin...




No comments:

Post a Comment