Monday, March 7, 2011

HujaN lg hatiku...oowww!!!!!

dah seminggu asyik hujan ja kt umah aku...hujan rahmat agaknya...amin...
kt umah kamO smua hujan x??? asyik-asyik aku dengor lagu hujan ( akak aku da bosan..hak3)
tiap-tiap petang n malam mst hujan..waktu-waku yang indah tok santai dalam bilik..ahakss...
( sememangnya aku manusia yg paling malas pada keika ini..)

JADUAL PADA HARI HUJAN.. ahaksss!!!!

* malam melenggak depan pc..smbil2 bc blog kawan-kawan..
* sebelOm subuh tuhh titO dlu...
* bila time subuh jangan plak x bangOn...xsampai 5 minit pon..tunaikan tanggungjwb
   dan kewajiban anda yeww...
* then sambung balik ketiduran..ZZZZzzzzzZZZz
* wah3 nikmatnya ito waktu pagi..hak3...jgn amalkan..guerrrrrrrrrrr
* hujan turun x benti2 lagi..adehh bahagia rasa...
* tetiba rasa panas...huaaa da tgh ari...matahari dah beroi menegak atas kepala nehhh...
* petang plak hujan lagi...wahhh sambung tito..nikmat3....

ntah pa2 entry aku...hahahha

ku akhiri dgn sebaris lago yeaa...

Gundah gulana...
bagaikan penjara...sesekali ku buka mata..ingin kembali walaupon seketika...
biar..terus ku berlari dan lari..waktu yang sama ku mencari..keluar dari mimpi ini..

No comments:

Post a Comment